Show simple item record

The Place of Subjects English and English for Specific Purposes in Tertiary Education Curriculum

dc.creatorVelimirac, Svetlana
dc.date.accessioned2023-05-29T13:40:17Z
dc.date.available2023-05-29T13:40:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn0354-9801
dc.identifier.urihttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/handle/123456789/1021
dc.description.abstractСтрани језик често је у високошколској настави издвојен као предмет који нема јасно утврђено место у курикулуму. У овом раду истражују се ставови и мотивација студената о настави енглеског језика и енглеског језика струке трагајући за одговором на питање да ли је она подједнако делотворна без обзира на место предмета у курикулуму или годину студија на којој се ови предмети изучавају. Спроведена је анкета међу студентима Одељења за дизајн Високе школе струковних студија – Београдске политехнике, којом је утврђено да је код студената развијена свест о значају ових предмета и потреби да се они изучавају на терцијерном нивоу образовања, али и да постоје различити ставови о месту ових предмета унутар курикулума. Кроз анкету утврђено је и у коликој мери су студенти упознати са нивоима Заједничког европског оквира за стране језике, и могу ли да процене сопствено знање енглеског језика. Испитивање ставова студената и упоређивање добијених резултата са постојећим теоријским, стручним и педагошким постулатима добар су показатељ у ком правцу треба даље да се развија постојећи курикулум и настава страног језика у контексту високошколске установе струковних студија.sr
dc.description.abstractIn higher education setting, foreign language is often singled out as a subject that has no distinct place in the curriculum. This paper examines the attitudes and motivation of students who learn English Language and English for Specific Purposes in Belgrade Polytechnics, College of Vocational Studies, searching to answer the question whether it is equally effective to learn English Language and English for Specific Purposes regardless of the place in the curriculum or year of studies when these subjects are introduced. A survey was carried out among the students of the Design Department of College of Vocational Studies – Belgrade Polytechnics, which established that students were aware of the importance of those subjects and the need to study them at the tertiary level of education, but also recognized different views about their place within the curriculum. Additionally, through survey we established if the students were aware of The Common European Framework of Reference for Languages levels and individual language proficiency. Examining students' attitudes and comparing the obtained results with existing theoretical, professional and pedagogical postulates point towards the direction in which we can further develop our existing curriculum and language teaching at tertiary vocational education level.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherЗаједница учитељских факултета Србије : Београдsr
dc.publisherУчитељски факултет Универзитета у Београду : Београдsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceМетодичка теорија и праксаsr
dc.subjectkurikulumsr
dc.subjectengleski jeziksr
dc.subjectstavovisr
dc.subjectmotivacijasr
dc.subjectCurriculumsr
dc.subjectEnglish languagesr
dc.subjectattitudessr
dc.subjectmotivationsr
dc.titleМесто предмета енглески језик и енглески језик струке у високошколском курикулумуsr
dc.titleThe Place of Subjects English and English for Specific Purposes in Tertiary Education Curriculumsr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage276
dc.citation.issue2
dc.citation.rankM53
dc.citation.spage263
dc.citation.volume13
dc.identifier.fulltexthttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/bitstream/id/2664/fulltext.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_1021
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record