Приказ основних података о документу

The Impact of COVID-19 Pandemic on Higher Education in the US

dc.creatorDžuverović, Nemanja
dc.date.accessioned2024-03-01T11:45:36Z
dc.date.available2024-03-01T11:45:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2217-561X
dc.identifier.urihttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/handle/123456789/1180
dc.description.abstractVisoko obrazovanje u Sjedinjenim Američkim Državama je po većini kvantita- tivnih i kvalitativnih pokazatelja najbolje na svetu. Univerziteti u Sjedinjenim Američkim Državama, zajedno sa onima u Ujedinjenom Kraljevstvu, privlače najbolje studente ne samo iz Evrope već širom sveta uključujući najmnogoljud- nije zemlje i rastuće ekonomije poput Kine, Indije, Brazila ili Indonezije. Isto- vremeno, priznati profesori i istraživači mahom rade u Sjedinjenim Američkim Državama, imajući u vidu sjajne uslove za rad i istraživanja. Međutim, snaga američkih univerziteta je istovremeno i njihova slabost u kontekstu COVID-19 epidemije. Većina univerziteta su privatni univerziteti koji u potpunosti zavise od tržišta, donacija, a ponajviše studentskih školarina. Epidemija je zaoštrila problem marketizacije obrazovanja u SAD imajući u vidu da većina studenata preispituje nastavak školovanja u novonastalim uslovima, ekonomske neizve- snosti koju epidemija donosi, kao i nesigurnog tržišta rada. Analizirajući stu- diju slučaja Nortvestern univerziteta, tekst se bavi ekonomskim i društvenim posledicama koje epidemija ima na visoko obrazovanje u Sjedinjenim Američ- kim Državama, kao i mogućim načinima njegovog prevladavanja.sr
dc.description.abstractHigher education in the United States is the best in the world according to most quantitative and qualitativei ndicators. Universities in the United States, along with those in the United Kingdom, attract the best students not only from Europe but around the world, including the most populous countries and growing economies such as China, India, Brazil or Indonesia. At the same time, renowned professors and researchers mostly work in the United States, given the excellent working and research conditions. However, the strength of American universities is, at the same time, their weakness in the context of the COVID-19 epidemic. Most universities are private universities that depend en- tirely on the market, donations, and mostly student tuition. The epidemic has exacerbated the problem of marketing education in the United States, bearing in mind that most students are reconsidering the continuation of schooling due to economic uncertainty that the epidemic brings and uncertain labour market. Focusing on the case study of Northwestern University, the text is analyzing the economic and social consequences of the epidemic on higher education in the United States, as well as possible ways to overcome it.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherZagreb : Fakultet političkih znanostisr
dc.publisherBeograd : Fakultet političkih naukasr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourcePolitičke perspektive : časopis za istraživanje politikesr
dc.subjectkrizasr
dc.subjectvisoko obrazovanjesr
dc.subjectSADsr
dc.subjectepidemijasr
dc.subjectCOVID 19sr
dc.subjectNortvesternsr
dc.subjectkrizasr
dc.subjecthigher educationsr
dc.subjectUSAsr
dc.subjectpandemicsr
dc.subjectNorthwesternsr
dc.subjectcrisissr
dc.titlePosledice COVID-19 epidemije na visoko obrazovanje u SADsr
dc.titleThe Impact of COVID-19 Pandemic on Higher Education in the USsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dc.citation.epage74
dc.citation.issue1
dc.citation.spage63
dc.citation.volume11
dc.identifier.doi10.20901/pp.11.1.03
dc.identifier.fulltexthttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/bitstream/id/3403/fulltext.pdf
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу