Приказ основних података о документу

On-lajn magazini - savremene tendencije

dc.creatorKljajić, Veselin
dc.date.accessioned2021-04-02T11:48:15Z
dc.date.available2021-04-02T11:48:15Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1820-6700
dc.identifier.urihttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/handle/123456789/149
dc.description.abstractFor last several decades, on-lines magazines are constantly raising in its popularity. Time - lines among Internet journalists are measured in minutes, and there is less time for careful news checking. Internet becomes big supermarket where information gathering resembles mosaic production. Data acquisition favors hypertext linkage of different web pages of news agencies, televisions, private companies and public administration divisions, leaving very limited space for writing and personal creativity. On-line journalism could be perceived as McLuhan's explosion or as implosion of new technologies and communications. New journalism changes entire existing media world and it's surrounding. This paper presents analyzes of most important characteristics of modern on-line magazines, with special emphases on key points - hypertext and interactivity. .en
dc.description.abstractPrisustvo i čitanost on-lajn magazina poslednjih decenija ima konstantnu tendenciju rasta. Blagovremenost se među novinarima na Mreži već određuje minutima, pri čemu najčešće izostaje brižljiva provera izbora vesti. Mreža postaje ogromni supermarket informacija gde prikupljanje vesti često liči na izradu kolaža i hipertekstualnog povezivanja različitih sajtova novinskih agencija, televizija, privrednih kompanija, javne administracije sa oskudnim prostorom ostavljenim za pisanje i individualnu kreativnost. On-lajn novinarstvo može biti shvaćeno i kao Mekluanova eksplozija i kao implozija nove tehnologije i komunikacija. Novo novinarstvo u potpunosti menja postojeći medijski svet i njegovo okruženje. Ovaj tekst predstavlja analizu najznačajnijih karakteristika savremenih on-lajn magazina pri čemu se posebno markiraju ključne tačke: hipertekstualnost i interaktivnost. .sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceGodišnjak Fakulteta političkih nauka
dc.subjectžurnalizamsr
dc.subjectkomunikacijasr
dc.subjecton-lajn magazinisr
dc.subjectInternetsr
dc.subjecthipertekstsr
dc.subjectmultimedijalnostsr
dc.subjectinteraktivnostsr
dc.titleOn-line magazines: New tendenciesen
dc.titleOn-lajn magazini - savremene tendencijesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage287
dc.citation.issue2
dc.citation.other2(2): 277-287
dc.citation.rankM24
dc.citation.spage277
dc.citation.volume2
dc.identifier.fulltexthttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/bitstream/id/38/146.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_149
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу