Приказ основних података о документу

dc.creatorAtlagić, Siniša
dc.date.accessioned2021-04-02T11:56:13Z
dc.date.available2021-04-02T11:56:13Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1452-7405
dc.identifier.urihttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/handle/123456789/272
dc.publisherInstitut za usmeravanje komunikacija, Novi Sad i Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceCM - časopis za upravljanje komuniciranjem
dc.titleTotalni politički marketing - kraj političke propagande? - Zoran Đ. Slavujević: Političko komuniciranje, politička propaganda, politički marketing, Beograd, 2009sr
dc.typereview
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage166
dc.citation.issue15
dc.citation.other5(15): 163-166
dc.citation.spage163
dc.citation.volume5
dc.identifier.fulltexthttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/bitstream/id/139/269.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_272
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу