What is strategic politicial communication?
Šta je strateško političko komuniciranje?
Апстракт
In this paper the authors try to identify the basic elements of the definition of strategic political communication - its function and actors, as well as the types and means of communication and forms of promotion these actors use. Taking into account earlier definitions of this notion and descriptions of the related phenomena, they are trying to delineate this concept from those most often associated with – ‘public diplomacy’ and ‘political propaganda’. The authors draw attention to the importance of the Internet as a means of political communication and its contribution to changes in the strategy of organized political persuasion.
U ovom tekstu autori nastoje da identifikuju osnovne elemente određenja strateškog komuniciranja u politici - funkciju, aktere te vrste i sredstva komunikacije i oblike promocije koji ovi koriste. Polazeći od mnoštva prethodnih određenja i opisa delatnosti pojave na koju se odnosi, oni pokušavaju da razgraniče ovaj pojam od pojmova sa kojim se najčešće dovode u vezu - “javna diplomatija” i “politička propaganda”. Ukazuju na značaj interneta kao sredstva političkog komuniciranja i njegov doprinos promenama u strategiji organizovane političke persuazije.
Кључне речи:
strategic communication / public diplomacy / political propaganda / political persuasion / image / strateško komuniciranje / javna diplomatija / politička propaganda / politička persuazija / imidžИзвор:
Godišnjak Fakulteta političkih nauka, 2016, 10, 16, 25-36Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd
Финансирање / пројекти:
- Политички идентитет Србије у регионалном и глобалном контексту (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-179076)
Колекције
Институција/група
FPNTY - JOUR AU - Atlagić, Siniša AU - Mitić, Aleksandar PY - 2016 UR - http://rfpn.fpn.bg.ac.rs/handle/123456789/585 AB - In this paper the authors try to identify the basic elements of the definition of strategic political communication - its function and actors, as well as the types and means of communication and forms of promotion these actors use. Taking into account earlier definitions of this notion and descriptions of the related phenomena, they are trying to delineate this concept from those most often associated with – ‘public diplomacy’ and ‘political propaganda’. The authors draw attention to the importance of the Internet as a means of political communication and its contribution to changes in the strategy of organized political persuasion. AB - U ovom tekstu autori nastoje da identifikuju osnovne elemente određenja strateškog komuniciranja u politici - funkciju, aktere te vrste i sredstva komunikacije i oblike promocije koji ovi koriste. Polazeći od mnoštva prethodnih određenja i opisa delatnosti pojave na koju se odnosi, oni pokušavaju da razgraniče ovaj pojam od pojmova sa kojim se najčešće dovode u vezu - “javna diplomatija” i “politička propaganda”. Ukazuju na značaj interneta kao sredstva političkog komuniciranja i njegov doprinos promenama u strategiji organizovane političke persuazije. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd T2 - Godišnjak Fakulteta političkih nauka T1 - What is strategic politicial communication? T1 - Šta je strateško političko komuniciranje? EP - 36 IS - 16 SP - 25 VL - 10 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_585 ER -
@article{ author = "Atlagić, Siniša and Mitić, Aleksandar", year = "2016", abstract = "In this paper the authors try to identify the basic elements of the definition of strategic political communication - its function and actors, as well as the types and means of communication and forms of promotion these actors use. Taking into account earlier definitions of this notion and descriptions of the related phenomena, they are trying to delineate this concept from those most often associated with – ‘public diplomacy’ and ‘political propaganda’. The authors draw attention to the importance of the Internet as a means of political communication and its contribution to changes in the strategy of organized political persuasion., U ovom tekstu autori nastoje da identifikuju osnovne elemente određenja strateškog komuniciranja u politici - funkciju, aktere te vrste i sredstva komunikacije i oblike promocije koji ovi koriste. Polazeći od mnoštva prethodnih određenja i opisa delatnosti pojave na koju se odnosi, oni pokušavaju da razgraniče ovaj pojam od pojmova sa kojim se najčešće dovode u vezu - “javna diplomatija” i “politička propaganda”. Ukazuju na značaj interneta kao sredstva političkog komuniciranja i njegov doprinos promenama u strategiji organizovane političke persuazije.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd", journal = "Godišnjak Fakulteta političkih nauka", title = "What is strategic politicial communication?, Šta je strateško političko komuniciranje?", pages = "36-25", number = "16", volume = "10", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_585" }
Atlagić, S.,& Mitić, A.. (2016). What is strategic politicial communication?. in Godišnjak Fakulteta političkih nauka Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd., 10(16), 25-36. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_585
Atlagić S, Mitić A. What is strategic politicial communication?. in Godišnjak Fakulteta političkih nauka. 2016;10(16):25-36. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_585 .
Atlagić, Siniša, Mitić, Aleksandar, "What is strategic politicial communication?" in Godišnjak Fakulteta političkih nauka, 10, no. 16 (2016):25-36, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_585 .