Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 17
Critical thinking on Serbian digital portals / Kritičko mišljenje na srpskim digitalnim portalima
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The paper explores critical thinking in columns as a genre of analytical journalism, taking on the peculiarities of digital media such as hypertextuality, multimedia and interactivity. Through an analysis of over eighty ...
Medijska reprezentacija Evropske unije: glavni teorijski pristupi / Media representation of the European union: Key theoretical approaches
(Institut za evropske studije : Beograd, 2020)
The paper examines key theoretical approaches that study the EU representa-
tion in the media and that are present in the contemporary academic re-
searches. The main theoretical concepts and analyses of the media ...
The role of vulgarism in reality shows in Serbia / Uloga vulgarizama u rijaliti programima u Srbiji
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The style of expression in various media is a particular field of scientific research. Clarity of style implies that expressions appropriately convey certain information, but in reality programmes there are no essential ...
Bezlične, otuđene i opasne: vizuelna reprezentacija migrantkinja sa Bliskog istoka i iz Afrike u medijskom prostoru Srbije / Faceless, estranged and dangerous: Visual representation of female migrants From the Middle East and Africa in the Serbian Media landscape
(Srpsko sociološko društvo : Beograd, 2022)
Akademska istraživanja o medijskom izveštavanju o migrantima i izbeglicama su u porastu od velike „migrantske krize” 2015. godine. Međutim, malo autora se fokusira na vizuelnu reprezentaciju migrantkinja, za koju je utvrđeno ...
Vizuelno uokvirivanje migranata i izbeglica u medijima u Srbiji od 2015. do 2020. godine / Visual framing of migrants and refugees in Serbia’s media from 2015 until 2020
(Sociološko naučno društvo Srbije : Beograd, 2022)
Istraživanja medijskog predstavljanja izbeglica i migranata
intenzivirana su poslednjih godina, naročito od 2015. godine kada je iz zemalja
Bliskog istoka zbog rata izbeglo nekoliko miliona ljudi. Dosadašnja akademska
...
Medijska slika o Petom oktobru: između osporavanja i zaborava / Media images of the 5 October overthrow: between contestation and indifference
(Beograd : Fakultet političkih naukaBeograd : Hanns Seidel Stiftung, 2020)
Poglavlje analizira medijske diskurse o Petom oktobru u poslednjih
dvadeset godina. U radu se fokusiramo na tekstove objavljene povodom godišnjica
Petog oktobra u dva dnevna lista, Blicu i Večernjim novostima. U
analizi ...
Three Decades Later: From Self-Managed to State-Captured Media in Serbia
(Bonn : Konrad-Adenauer-Stiftung e.V., 2021)
Personalizacija politike u rusko-ukrajinskom ratu: polarizovani narativi u medijima / The personalization of politics in the Russo-Ukrainian war: polarized narratives in the media
(Beograd : Fakultet političkih nauka, 2023)
U radu se analizira fenomen personalizacija politike u kontekstu rusko-ukrajinskog rata. Autori opisuju na koji način selebritizacija političkih lidera u
ratnim okolnostima ima za cilj društvenu mobilizaciju, a potom i ...
The style of the Serbia media (2010-2020) - the language of the crisis
(Saint Petersburg : Institute High School of Journalism and Mass Communications, 2021)
The societal crisis’ influence on the crisis of the language in contemporary Serbian journalism
is prevailing. Words have been increasingly framed into inappropriate content. Homonyms
are gradually becoming the only way ...
Antirodni diskurs u medijima u Srbiji / Antigender media discourse in Serbia
(Novi Sad : Institut za usmeravanje komunikacijaBeograd : Fakultet političkih nauka, 2023)
Cilj teksta je feministička kritička analiza antirodnih diskursa u 843
medijska teksta objavljena u Srbiji, u periodu od prvog januara 2019. do trideset prvog oktobra 2022. godine. Izabrana je medijska baza koja obuhvata ...