Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 53
Trade (and) Cooperation Within the Chinese Led Multilateral Framework 16+1
(Eurasia Center : Budapest, 2022)
December 2019 saw the 40th anniversary since the beginning of Chinese reforms and
opening up initiated by the Deng Xiaoping in 1978 and continued by next generations
of Chinese Communist Party’s leaders. This has led to ...
Мирољубиви развој као пример релационистичког понашања НР Кине у систему глобалне владавине
(Matica Srpska : Novi Sad, 2022)
Циљ рада је да се „расклапањем” дискурса мирољубивог
развоја анализира постављање и деловање НР Кине у систему глобалног
управљања. Рад је састављен из три целине како би се пружио одговор на
следеће истраживачко питање: ...
Ograđena naselja u Evropi - pomodnost ili socijalni izazov? / Gated communities in Europe – fashionability or a social challenge?
(Beograd : Srpsko sociološko društvo, 2022)
Ovaj rad se bavi kod nas slabo istraživanim konceptom ograđenih naselja (politika stanovanja) koji je sredinom 20. veka razvijen u SAD, ali je u novije vreme posebno afirmisan u neoliberalnom društvu, širom sveta. Ograđena ...
Nasilje nad decom u migracijama na balkanskoj ruti: sekuritizacija iznad prava deteta / Experiences of children in migration with violence on the western Balkan route
(Beograd : Udruženje za političke nauke Srbije, 2022)
Deca u migracijama na balkanskoj ruti su, pored drugih ugrožavajućih okolnosti, izložena svim osnovnim vrstama (fizičko, psihološko, seksualno) i mnogobrojnim drugim oblicima nasilja, u zemljama porekla i tokom putovanja.
Ovaj ...
Medijska i informacijska pismenost nastavnika i bibliotekara u Srbiji u procesu izvođenja nastave na daljinu / Media and information literacy of teachers and librarians in Serbia in the distance learning process
(Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2022)
Cilj ovog rada je da ukaže na potencijal znanja i veština u oblasti medijske i informacijske pismenosti (MIP) za unapređenje obrazovnih procesa sa upotrebom informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) u izvođenju nastave ...
Улога ислама у изградњи држава Централне Азије: пример Узбекистана / The Role of Islam in State-Building of Central Asian States: A Case Study of Uzbekistan
(Beograd : Fakultet političkih nauka, 2022)
Регион Централне Азије је био номадски регион који карактерише долазак раног ислама, једног од најдинамичнијих друштвених и политичких покретача. Централна Азија је кроз векове задржала сопствену динамику и карактеристике ...
Deconstructing liberal peacebuilding: lessons from the Western Balkans / Dekonstruisanje liberalne izgradnje mira: lekcije sa Zapadnog Balkana
(Beograd : The Institute of International Politics and Economics, 2022)
The paper contributes to the deconstruction of the liberal peacebuilding concept, particularly its main components of failed state and statebuilding, through the analysis of two internationally-backed statehood projects ...
Structure and predictors of party evaluations during the 2022 elections in Serbia / Struktura i prediktori stranačkih evaluacija za vreme izbora 2022. godine u Srbiji
(Beograd : Fakultet političkih nauka, 2022)
Cilj istraživanja bio je da se ispita latentna struktura evaluacija političkih stranaka za vreme izbora 2022. godine u Srbiji, kao i da se testira skup socio-demografskih (pol, starost,
obrazovanje, životni standard), ...
Pandemic’s effects on China’s foreign policy and its global power role / Утицај пандемије на спољну политику НР Кине и њену улогу глобалне силе
(Beograd : Institut za političke studije, 2022)
In this paper, we assume that China, like other major
powers, does not change its strategic views and behavior hastily,
even being affected by powerful exterior influence like the
Covid-19 pandemic. On the other hand, ...
Pogled odozgo: vizuelno predstavljanje građana Srbije na Instagram profilu predsednika Aleksandra Vučića / The view from above: visual representation of Serbia’s citizens on Instagram profile of the president Aleksandar Vučić
(Udruženje za političke nauke Srbije : BeogradFakultet političkih nauka : BeogradFakultet političkih znanosti :Zagreb, 2022)
Veliki broj političara koristi vizuelni medijski sadržaj za potrebe lične promocije,
predizbornih kampanja i za komunikaciju sa biračima. Pored televizijskih
snimaka i fotografija u štampanim medijima, političari sve ...