Приказ основних података о документу

Journalism and education in times of crisis caused by the covid pandemic 19

dc.creatorDomazet, Sanja
dc.date.accessioned2024-05-05T10:48:45Z
dc.date.available2024-05-05T10:48:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn978-86-6425-104-4
dc.identifier.urihttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/handle/123456789/1275
dc.description.abstractKorona virus najčešće je spominjan pojam u javnosti od 2019. do 2021. godine. Pandemija kovid virusa 19 uticala je na sve segmente javnog i privatnog života. Ne postoji oblast koja nije doživela transformaciju ili malformaciju zbog pandemije. U trenutku kada je čovek savremenog društva poverovao da može da upravlja svetom i kontroliše sve segmente života, epidemija korona virusa pokazala je da nema veće iluzije od te. Cilj ovog rada je da definiše kako se pandemija kovida 19 odrazila na već urušen medijski i obrazovni sistem na ovim prostorima, u momentu gde nakon tekton- skih istorijskih promena kao što je, pored epidemije, i kraj ideologija o kojima govori Fukujama i novim tehnološkim izazovima, posebna je uloga obrazovanja i medija koji su se i pre korone nalazili u krizi. Novija istraživanja ukazuju na to da, bez obzira na napredak ljudske vrste, većina đaka školovanje završava medijski nepismeno. Pandemija koja je zadesila planetu pokazala je da se u zemljama Zapadnog Balkana pojavila ova neravnopravnost u odnosu na zemlje Evropske unije, jer Balkan ima siromašniju populaciju i obrazovni sistem.U oblasti informisanja, kao reakcija na pandemiju, pojavila se infodemija – širenje ogromnog broja netačnih ili polovično tačnih informacija o kovid virusu koje su uzete iz neproverenih izvora. Autorka ovog rada će, primenjujući postojeće teorijske koncepte, pokušati da definiše ključne posledice koje je pandemija kovida 19 ostavila u oblastima medija i obrazovanja.sr
dc.description.abstractCovid 19 is the most often mentioned term in the public from 2019 until 2021. The pandemic has affected all segments of public and private life. There is no area that has not experienced transformation or malformation due to the pandemic. At the moment in which modern man believed that he could control all segments of life, the COVID pandemic proved it was an illusion. The aim of this paper is to define how the Covid 19 affected the media and education, in the time of the historical changes, as Fukujama defines it. Many analysis shows that graduated students are media illiterate, especially in the Western Balkan countries. The author will discuss the theoretical concepts of media knowledge and analyze it in a time of crisissr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Fakultet političkih naukasr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceNovinarski i medijski identitet u doba krize : zbornik radova sa 11. naučne konferencije Vjerodostojnost medija u Beogradusr
dc.subjectpandemicsr
dc.subjectcrisissr
dc.subjecteducationsr
dc.subjectinfodmentsr
dc.subjectmediasr
dc.subjectpandemijasr
dc.subjectkrizasr
dc.subjectobrazovanjesr
dc.subjectinfodemijasr
dc.subjectmedijisr
dc.titleNovinarstvo i obrazovanje u vreme krize izazvane pandemijom Kovida 19sr
dc.titleJournalism and education in times of crisis caused by the covid pandemic 19sr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dc.citation.epage132
dc.citation.spage119
dc.identifier.fulltexthttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/bitstream/id/3722/fulltext.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_1275
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу