Journalism in the service of public relations and marketing
Novinarstvo u službi PR-a i marketinga
2009
Preuzimanje 🢃
Članak u časopisu (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
In times of mass media, it is impossible to act in political, business or commercial area without organized communication with public. In these conditions, public relations, promotional activities and marketing are having more and more important place in all areas of society. Serbian journalism offer forgets its basic functions, acting in the service or public relations and marketing of different organizations, institutions, companies or individuals. The most frequent journalism genre in which these activities are done is interview and its most frequent role is publicity.
Delovanje u političkoj areni, poslovnom ili komercijalnom polju, nezamislivo je bez organizovanog komuniciranje sa javnošću u eri masovnih medija. U takvim uslovima odnosi sa javnošću kao i promotivne aktivnosti i marketing zauzimaju sve značajnije mesto u svim oblastima društva. Srpski žurnalizam sve češće zapostavlja svoje osnovne funkcije, stavljajući se u službu PR-a i marketinga različitih organizacija, institucija, kompanija, pa i pojedinaca. Najčešći oblik novinarskog izražavanja u kome se realizuju ovakve aktivnosti jeste - intervju, a njegova najčešća uloga jeste upravo ostvarivanje publiciteta.
Ključne reči:
journalism / communication / PR / marketing / public / interview / žurnalizam / komunikacija / PR / marketing / javnost / intervjuIzvor:
Godišnjak Fakulteta političkih nauka, 2009, 3, 3, 379-387Izdavač:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd
Kolekcije
Institucija/grupa
FPNTY - JOUR AU - Kljajić, Veselin PY - 2009 UR - http://rfpn.fpn.bg.ac.rs/handle/123456789/199 AB - In times of mass media, it is impossible to act in political, business or commercial area without organized communication with public. In these conditions, public relations, promotional activities and marketing are having more and more important place in all areas of society. Serbian journalism offer forgets its basic functions, acting in the service or public relations and marketing of different organizations, institutions, companies or individuals. The most frequent journalism genre in which these activities are done is interview and its most frequent role is publicity. AB - Delovanje u političkoj areni, poslovnom ili komercijalnom polju, nezamislivo je bez organizovanog komuniciranje sa javnošću u eri masovnih medija. U takvim uslovima odnosi sa javnošću kao i promotivne aktivnosti i marketing zauzimaju sve značajnije mesto u svim oblastima društva. Srpski žurnalizam sve češće zapostavlja svoje osnovne funkcije, stavljajući se u službu PR-a i marketinga različitih organizacija, institucija, kompanija, pa i pojedinaca. Najčešći oblik novinarskog izražavanja u kome se realizuju ovakve aktivnosti jeste - intervju, a njegova najčešća uloga jeste upravo ostvarivanje publiciteta. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd T2 - Godišnjak Fakulteta političkih nauka T1 - Journalism in the service of public relations and marketing T1 - Novinarstvo u službi PR-a i marketinga EP - 387 IS - 3 SP - 379 VL - 3 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_199 ER -
@article{ author = "Kljajić, Veselin", year = "2009", abstract = "In times of mass media, it is impossible to act in political, business or commercial area without organized communication with public. In these conditions, public relations, promotional activities and marketing are having more and more important place in all areas of society. Serbian journalism offer forgets its basic functions, acting in the service or public relations and marketing of different organizations, institutions, companies or individuals. The most frequent journalism genre in which these activities are done is interview and its most frequent role is publicity., Delovanje u političkoj areni, poslovnom ili komercijalnom polju, nezamislivo je bez organizovanog komuniciranje sa javnošću u eri masovnih medija. U takvim uslovima odnosi sa javnošću kao i promotivne aktivnosti i marketing zauzimaju sve značajnije mesto u svim oblastima društva. Srpski žurnalizam sve češće zapostavlja svoje osnovne funkcije, stavljajući se u službu PR-a i marketinga različitih organizacija, institucija, kompanija, pa i pojedinaca. Najčešći oblik novinarskog izražavanja u kome se realizuju ovakve aktivnosti jeste - intervju, a njegova najčešća uloga jeste upravo ostvarivanje publiciteta.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd", journal = "Godišnjak Fakulteta političkih nauka", title = "Journalism in the service of public relations and marketing, Novinarstvo u službi PR-a i marketinga", pages = "387-379", number = "3", volume = "3", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_199" }
Kljajić, V.. (2009). Journalism in the service of public relations and marketing. in Godišnjak Fakulteta političkih nauka Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd., 3(3), 379-387. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_199
Kljajić V. Journalism in the service of public relations and marketing. in Godišnjak Fakulteta političkih nauka. 2009;3(3):379-387. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_199 .
Kljajić, Veselin, "Journalism in the service of public relations and marketing" in Godišnjak Fakulteta političkih nauka, 3, no. 3 (2009):379-387, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_199 .