JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Totalni politički marketing - kraj političke propagande? - Zoran Đ. Slavujević: Političko komuniciranje, politička propaganda, politički marketing, Beograd, 2009
TY - JOUR
AU - Atlagić, Siniša
PY - 2010
UR - http://rfpn.fpn.bg.ac.rs/handle/123456789/272
PB - Institut za usmeravanje komunikacija, Novi Sad i Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd
T2 - CM - časopis za upravljanje komuniciranjem
T1 - Totalni politički marketing - kraj političke propagande? - Zoran Đ. Slavujević: Političko komuniciranje, politička propaganda, politički marketing, Beograd, 2009
EP - 166
IS - 15
SP - 163
VL - 5
ER -
@article{
author = "Atlagić, Siniša",
year = "2010",
publisher = "Institut za usmeravanje komunikacija, Novi Sad i Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd",
journal = "CM - časopis za upravljanje komuniciranjem",
title = "Totalni politički marketing - kraj političke propagande? - Zoran Đ. Slavujević: Političko komuniciranje, politička propaganda, politički marketing, Beograd, 2009",
pages = "166-163",
number = "15",
volume = "5"
}
Atlagić, S.. (2010). Totalni politički marketing - kraj političke propagande? - Zoran Đ. Slavujević: Političko komuniciranje, politička propaganda, politički marketing, Beograd, 2009. in CM - časopis za upravljanje komuniciranjem
Institut za usmeravanje komunikacija, Novi Sad i Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd., 5(15), 163-166.
Atlagić S. Totalni politički marketing - kraj političke propagande? - Zoran Đ. Slavujević: Političko komuniciranje, politička propaganda, politički marketing, Beograd, 2009. in CM - časopis za upravljanje komuniciranjem. 2010;5(15):163-166..
Atlagić, Siniša, "Totalni politički marketing - kraj političke propagande? - Zoran Đ. Slavujević: Političko komuniciranje, politička propaganda, politički marketing, Beograd, 2009" in CM - časopis za upravljanje komuniciranjem, 5, no. 15 (2010):163-166.