Search
Now showing items 1-2 of 2
Political image of the world in the election poster in Serbia from 1990 to 2017 / Politička slika sveta na izbornom plakatu u Srbiji od 1990. do 2017. godine
(Institut za usmeravanje komunikacija, Novi Sad i Univerzitet u Beogradu - Fakultet političkih nauka, Beograd, 2018)
The aim of this paper is to identify the elements of the political image of the world that the electoral actors in Serbia have been trying to develop through mass political communication from the re-establishment of the ...
Institucionalni uslovi konkurencije političkih ideja u Srbiji: Slučaj Regulatornog tela za elektronske medije / Institutional Conditions for Competition of Political Ideas in Serbia: The Case of the Regulatory Authority for Electronic Media
(Institut za političke studije : Beograd, 2018)
Основно истраживачко питање на које аутори у раду настоје
да одговоре је јесу ли институционални услови у српском друштву
такви да омогућавају конкуренцију политичких идеја и видљивост различитих политичких опција у ...