Приказ основних података о документу

Odnosi sa javnošću i kriza

dc.creatorStanojević, Dobrivoje Ž.
dc.creatorLjajić, Samir
dc.date.accessioned2021-04-02T12:16:56Z
dc.date.available2021-04-02T12:16:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1820-4589
dc.identifier.urihttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/handle/123456789/589
dc.description.abstractThe impact of the crisis, material and moral, to the modern public relations is all the more obvious. Verbal and non-verbal PR appearances are increasingly showing inappropriate content. Homonyms and pathos dominate the public language. Globalization lexicon is fashionable, cheaply witty, manipulative and artificial. Marginal side of life, incidental passing populist speeches and sensationalist themes became the center of events. Apparent lack of creativity in the language of PR service conditions glorification in firm globalization rhetorical models. This leads to a kind of recycling of linguistic and other matrices and pathetic metaphors of everyday life. Hence, it is obvious phenomenon of neopathetic sensationalism. Mixing different language matrix gradually leads to obsessive repetition of the same rhetorical scheme. Therefore, the language of PR services is reduced to the form, a form of emptiness.en
dc.description.abstractUticaj krize, materijalne i moralne, na savremene odnose sa javnošću sve je očitiji. PR nastupima se, verbalnim i neverbalnim, sve češće, daje neodgovarajuća sadržina. Homonimi i patetika dominiraju. Globalizacijska leksika protkana pomodnim frazerstvom, jeftinim dosetkama, manipulativnom retorikom i veštačkim poravnjanjem jezika preovlađuje. Marginalne strane života, uzgredni prolazni populistički govori i senzacionalističke teme postaju središte zbivanja. Vidljivo pomanjkanje stvaralaštva u jeziku PR službi uslovljava glorifikaciju okoštalih globalizacijskih retoričkih modela. To vodi svojevrsnom recikliranju jezičkih i drugih matrica i patetične metaforike svakodnevice. Otuda je očita pojava neopatetičkog senzacionalizma. Mešanje različitih jezičkih matrica postepeno vodi opsesivnom ponavljanju iste retoričke sheme. Stoga se jezik PR službi sve češće svodi na formu, a forma na prazninu.sr
dc.publisherKultura - Polis Novi Sad i Institut za evropske studije, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceKultura polisa
dc.subjectPRen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectnon-verbal communicationen
dc.subjectrhetoricen
dc.subjectstereotype eristic crisisen
dc.subjectPRsr
dc.subjectmarketingsr
dc.subjectneverbalna komunikacijasr
dc.subjectretorikasr
dc.subjectstereotipsr
dc.subjecteristikasr
dc.subjectkrizasr
dc.titlePublic relations and crisisen
dc.titleOdnosi sa javnošću i krizasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage557
dc.citation.issue31
dc.citation.other13(31): 547-557
dc.citation.rankM51
dc.citation.spage547
dc.citation.volume13
dc.identifier.fulltexthttp://rfpn.fpn.bg.ac.rs/bitstream/id/393/586.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfpn_589
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу