Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 14
Critical thinking on Serbian digital portals / Kritičko mišljenje na srpskim digitalnim portalima
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The paper explores critical thinking in columns as a genre of analytical journalism, taking on the peculiarities of digital media such as hypertextuality, multimedia and interactivity. Through an analysis of over eighty ...
The role of vulgarism in reality shows in Serbia / Uloga vulgarizama u rijaliti programima u Srbiji
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The style of expression in various media is a particular field of scientific research. Clarity of style implies that expressions appropriately convey certain information, but in reality programmes there are no essential ...
Personalizacija politike u rusko-ukrajinskom ratu: polarizovani narativi u medijima / The personalization of politics in the Russo-Ukrainian war: polarized narratives in the media
(Beograd : Fakultet političkih nauka, 2023)
U radu se analizira fenomen personalizacija politike u kontekstu rusko-ukrajinskog rata. Autori opisuju na koji način selebritizacija političkih lidera u
ratnim okolnostima ima za cilj društvenu mobilizaciju, a potom i ...
Road to Europe: discourse analysis of European integration in the Serbian media / Evropski put: analiza diskursa evropskih integracija u medijima u Srbiji
(Beograd : Udruženje za političke nauke Srbije, 2023)
By drawing upon existing research and data, this paper aims to provide a more
comprehensive insight into how official politics in Serbia shape narratives surrounding European integration in the media. The main focus of ...
Medijska slika o Petom oktobru: između osporavanja i zaborava / Media images of the 5 October overthrow: between contestation and indifference
(Beograd : Fakultet političkih naukaBeograd : Hanns Seidel Stiftung, 2020)
Poglavlje analizira medijske diskurse o Petom oktobru u poslednjih
dvadeset godina. U radu se fokusiramo na tekstove objavljene povodom godišnjica
Petog oktobra u dva dnevna lista, Blicu i Večernjim novostima. U
analizi ...
Genološka medijska alternativa – kolumna kao protivžanr / Genological media alternative – column as an antigenre
(Novi Sad : Institut za usmeravanje komunikacijaBeograd : Fakultet političkih nauka, 2022)
U dobu digitalnih sadržaja, informacija ne dopire do čoveka samo
posredstvom standardnih i utvrđenih jezičkih i žanrovskih formi. Osim hibridnih, u
javnosti je moguće iskusiti mnoštvo drugih žanrova, u skladu sa kontekstom ...
Stil novinarskih žanrova – razvoj medijskog izražavanja od književnih do tabloidnih oblika pripovedanja / Style of journalistic genres – development of media language from literature to tabloid storytelling
(Beograd : Fakultet političkih nauka, 2023)
U ovom radu biće reči o nastanku i razvoju stila novinarskih žanrova, kao i
njihovom istorijskom razvoju i značaju. Ovo je posebno važno za razumevanje aktuelnih tendencija u izražavanju novinara jer u korenima ...
Antirodni diskurs u medijima u Srbiji / Antigender media discourse in Serbia
(Novi Sad : Institut za usmeravanje komunikacijaBeograd : Fakultet političkih nauka, 2023)
Cilj teksta je feministička kritička analiza antirodnih diskursa u 843
medijska teksta objavljena u Srbiji, u periodu od prvog januara 2019. do trideset prvog oktobra 2022. godine. Izabrana je medijska baza koja obuhvata ...
Pravni aspekti uloge medija u izbornom procesu Republike Srbije u periodu od 1990-2019 / Legal aspects and the role of media in the election process in the Republic of Serbia from 1990 to 2019
(Institut za političke studije : BeogradSlužbeni glasnik : Beograd, 2021)
Медији, традиционално, имају значајну улогу у изборном процесу сваке
земље. Овај рад ће се бавити анализом нормативног оквира медија у изборном про-
цесу од успостављања вишепартијског изборног система Републике Србије ...
(Ne)usklađenost izbornog i medijskog zakonodavstva sa međunarodnim standardima u vezi ponašanja medija u (pred)izbornoj kampanji / (Non)compliance of election and media legislation with international standards in relation to media in (pre)election campaign
(Fakultet političkih nauka : BeogradČigoja : Beograd, 2021)
Predmet analize ovog rada je (ne)usklađenost izbornog i medijskog zakonodavstva sa međunarodnim standardima i dobrom praksom u vezi ponašanja medija u (pred)izbornoj kampanji. Kako se u Izveštajima o napretku Evropske ...