Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
The Power of Discourse: Reflections on the Obstacles to Social Inclusion of Roma in Serbia
(Cogitatio Press, Lisbon, 2015)
The authors explore the discourses around the exclusion of the Roma in Serbia in two dimensions: social welfare sector and media reports. The paper is structured around the presentation of dimensions contributing to multiple ...
Institucionalni uslovi konkurencije političkih ideja u Srbiji: Slučaj Regulatornog tela za elektronske medije / Institutional Conditions for Competition of Political Ideas in Serbia: The Case of the Regulatory Authority for Electronic Media
(Institut za političke studije : Beograd, 2018)
Основно истраживачко питање на које аутори у раду настоје
да одговоре је јесу ли институционални услови у српском друштву
такви да омогућавају конкуренцију политичких идеја и видљивост различитих политичких опција у ...
The style of the Serbia media (2010-2020) - the language of the crisis
(Saint Petersburg : Institute High School of Journalism and Mass Communications, 2021)
The societal crisis’ influence on the crisis of the language in contemporary Serbian journalism
is prevailing. Words have been increasingly framed into inappropriate content. Homonyms
are gradually becoming the only way ...
Media Framing of the Refugee Crisis at the Periphery of Europe
(Barcelona : Blanquerna School of Communication and International Relations, 10-10-2023)
The recent European refugee crisis, which began in 2015, has generated academic interest in how media portray and frame migrations and refugees, specifically in their influence on how “We” perceive and accept “Them” in ...
Bezlične, otuđene i opasne: vizuelna reprezentacija migrantkinja sa Bliskog istoka i iz Afrike u medijskom prostoru Srbije / Faceless, estranged and dangerous: Visual representation of female migrants From the Middle East and Africa in the Serbian Media landscape
(Srpsko sociološko društvo : Beograd, 2022)
Akademska istraživanja o medijskom izveštavanju o migrantima i izbeglicama su u porastu od velike „migrantske krize” 2015. godine. Međutim, malo autora se fokusira na vizuelnu reprezentaciju migrantkinja, za koju je utvrđeno ...
Vizuelno uokvirivanje migranata i izbeglica u medijima u Srbiji od 2015. do 2020. godine / Visual framing of migrants and refugees in Serbia’s media from 2015 until 2020
(Sociološko naučno društvo Srbije : Beograd, 2022)
Istraživanja medijskog predstavljanja izbeglica i migranata
intenzivirana su poslednjih godina, naročito od 2015. godine kada je iz zemalja
Bliskog istoka zbog rata izbeglo nekoliko miliona ljudi. Dosadašnja akademska
...