Search
Now showing items 1-5 of 5
Pogled odozgo: vizuelno predstavljanje građana Srbije na Instagram profilu predsednika Aleksandra Vučića / The view from above: visual representation of Serbia’s citizens on Instagram profile of the president Aleksandar Vučić
(Udruženje za političke nauke Srbije : BeogradFakultet političkih nauka : BeogradFakultet političkih znanosti :Zagreb, 2022)
Veliki broj političara koristi vizuelni medijski sadržaj za potrebe lične promocije,
predizbornih kampanja i za komunikaciju sa biračima. Pored televizijskih
snimaka i fotografija u štampanim medijima, političari sve ...
Na šta mislimo kada kažemo...Lokalni mediji kao nosioci promena u lokalnim zajednicama u Srbiji
(Institut za filozofiju i društvenu teoriju : Beograd, 2022)
Bezlične, otuđene i opasne: vizuelna reprezentacija migrantkinja sa Bliskog istoka i iz Afrike u medijskom prostoru Srbije / Faceless, estranged and dangerous: Visual representation of female migrants From the Middle East and Africa in the Serbian Media landscape
(Srpsko sociološko društvo : Beograd, 2022)
Akademska istraživanja o medijskom izveštavanju o migrantima i izbeglicama su u porastu od velike „migrantske krize” 2015. godine. Međutim, malo autora se fokusira na vizuelnu reprezentaciju migrantkinja, za koju je utvrđeno ...
Diskurzivni tragovi malih država: oblikovanje identiteta i uloga Srbije i Hrvatske u Ujedinjenim nacijama / Discursive traces of small states: shaping of Serbia's and Croatia's identities and roles at the United Nations
(Zagreb : Srpsko narodno vijećeZagreb : Arhiv Srba u Hrvatskoj, 2022)
Tokom trideset godina nakon raspada socijalističke Jugoslavije, Srbija i Hrvatska su
kao postjugoslovenske male države ipak drugačije osmišljavale svoje mesto u regio-
nalnom i globalnom kontekstu. O tome svedoči i njihov ...
Vizuelno uokvirivanje migranata i izbeglica u medijima u Srbiji od 2015. do 2020. godine / Visual framing of migrants and refugees in Serbia’s media from 2015 until 2020
(Sociološko naučno društvo Srbije : Beograd, 2022)
Istraživanja medijskog predstavljanja izbeglica i migranata
intenzivirana su poslednjih godina, naročito od 2015. godine kada je iz zemalja
Bliskog istoka zbog rata izbeglo nekoliko miliona ljudi. Dosadašnja akademska
...