Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Pogled odozgo: vizuelno predstavljanje građana Srbije na Instagram profilu predsednika Aleksandra Vučića / The view from above: visual representation of Serbia’s citizens on Instagram profile of the president Aleksandar Vučić
(Udruženje za političke nauke Srbije : BeogradFakultet političkih nauka : BeogradFakultet političkih znanosti :Zagreb, 2022)
Veliki broj političara koristi vizuelni medijski sadržaj za potrebe lične promocije,
predizbornih kampanja i za komunikaciju sa biračima. Pored televizijskih
snimaka i fotografija u štampanim medijima, političari sve ...
Genološka medijska alternativa – kolumna kao protivžanr / Genological media alternative – column as an antigenre
(Novi Sad : Institut za usmeravanje komunikacijaBeograd : Fakultet političkih nauka, 2022)
U dobu digitalnih sadržaja, informacija ne dopire do čoveka samo
posredstvom standardnih i utvrđenih jezičkih i žanrovskih formi. Osim hibridnih, u
javnosti je moguće iskusiti mnoštvo drugih žanrova, u skladu sa kontekstom ...
Bezlične, otuđene i opasne: vizuelna reprezentacija migrantkinja sa Bliskog istoka i iz Afrike u medijskom prostoru Srbije / Faceless, estranged and dangerous: Visual representation of female migrants From the Middle East and Africa in the Serbian Media landscape
(Srpsko sociološko društvo : Beograd, 2022)
Akademska istraživanja o medijskom izveštavanju o migrantima i izbeglicama su u porastu od velike „migrantske krize” 2015. godine. Međutim, malo autora se fokusira na vizuelnu reprezentaciju migrantkinja, za koju je utvrđeno ...
Prepoznati omiljenog neprijatelja: konzervativni populizam i sindikati u Srbiji tokom pandemije COVID-19
(Durieux : Zagreb, 2022)
Predmet ovog rada je medijsko prepoznavanje sindikata kao neprijatelja naroda u okviru diskursa konzervativnog populizma, za šta se uzima primer sukoba Vlade Republike Srbije i predsednika Republike Srbije sa Sindikatom ...
Vizuelno uokvirivanje migranata i izbeglica u medijima u Srbiji od 2015. do 2020. godine / Visual framing of migrants and refugees in Serbia’s media from 2015 until 2020
(Sociološko naučno društvo Srbije : Beograd, 2022)
Istraživanja medijskog predstavljanja izbeglica i migranata
intenzivirana su poslednjih godina, naročito od 2015. godine kada je iz zemalja
Bliskog istoka zbog rata izbeglo nekoliko miliona ljudi. Dosadašnja akademska
...