Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-6 od 6
Critical thinking on Serbian digital portals / Kritičko mišljenje na srpskim digitalnim portalima
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The paper explores critical thinking in columns as a genre of analytical journalism, taking on the peculiarities of digital media such as hypertextuality, multimedia and interactivity. Through an analysis of over eighty ...
The role of vulgarism in reality shows in Serbia / Uloga vulgarizama u rijaliti programima u Srbiji
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The style of expression in various media is a particular field of scientific research. Clarity of style implies that expressions appropriately convey certain information, but in reality programmes there are no essential ...
The style of the Serbia media (2010-2020) - the language of the crisis
(Saint Petersburg : Institute High School of Journalism and Mass Communications, 2021)
The societal crisis’ influence on the crisis of the language in contemporary Serbian journalism
is prevailing. Words have been increasingly framed into inappropriate content. Homonyms
are gradually becoming the only way ...
Genološka medijska alternativa – kolumna kao protivžanr / Genological media alternative – column as an antigenre
(Novi Sad : Institut za usmeravanje komunikacijaBeograd : Fakultet političkih nauka, 2022)
U dobu digitalnih sadržaja, informacija ne dopire do čoveka samo
posredstvom standardnih i utvrđenih jezičkih i žanrovskih formi. Osim hibridnih, u
javnosti je moguće iskusiti mnoštvo drugih žanrova, u skladu sa kontekstom ...
Bezlične, otuđene i opasne: vizuelna reprezentacija migrantkinja sa Bliskog istoka i iz Afrike u medijskom prostoru Srbije / Faceless, estranged and dangerous: Visual representation of female migrants From the Middle East and Africa in the Serbian Media landscape
(Srpsko sociološko društvo : Beograd, 2022)
Akademska istraživanja o medijskom izveštavanju o migrantima i izbeglicama su u porastu od velike „migrantske krize” 2015. godine. Međutim, malo autora se fokusira na vizuelnu reprezentaciju migrantkinja, za koju je utvrđeno ...
Vizuelno uokvirivanje migranata i izbeglica u medijima u Srbiji od 2015. do 2020. godine / Visual framing of migrants and refugees in Serbia’s media from 2015 until 2020
(Sociološko naučno društvo Srbije : Beograd, 2022)
Istraživanja medijskog predstavljanja izbeglica i migranata
intenzivirana su poslednjih godina, naročito od 2015. godine kada je iz zemalja
Bliskog istoka zbog rata izbeglo nekoliko miliona ljudi. Dosadašnja akademska
...