Претраживање
Приказ резултата 1-9 од 9
Critical thinking on Serbian digital portals / Kritičko mišljenje na srpskim digitalnim portalima
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The paper explores critical thinking in columns as a genre of analytical journalism, taking on the peculiarities of digital media such as hypertextuality, multimedia and interactivity. Through an analysis of over eighty ...
The role of vulgarism in reality shows in Serbia / Uloga vulgarizama u rijaliti programima u Srbiji
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The style of expression in various media is a particular field of scientific research. Clarity of style implies that expressions appropriately convey certain information, but in reality programmes there are no essential ...
Pogled odozgo: vizuelno predstavljanje građana Srbije na Instagram profilu predsednika Aleksandra Vučića / The view from above: visual representation of Serbia’s citizens on Instagram profile of the president Aleksandar Vučić
(Udruženje za političke nauke Srbije : BeogradFakultet političkih nauka : BeogradFakultet političkih znanosti :Zagreb, 2022)
Veliki broj političara koristi vizuelni medijski sadržaj za potrebe lične promocije,
predizbornih kampanja i za komunikaciju sa biračima. Pored televizijskih
snimaka i fotografija u štampanim medijima, političari sve ...
Genološka medijska alternativa – kolumna kao protivžanr / Genological media alternative – column as an antigenre
(Novi Sad : Institut za usmeravanje komunikacijaBeograd : Fakultet političkih nauka, 2022)
U dobu digitalnih sadržaja, informacija ne dopire do čoveka samo
posredstvom standardnih i utvrđenih jezičkih i žanrovskih formi. Osim hibridnih, u
javnosti je moguće iskusiti mnoštvo drugih žanrova, u skladu sa kontekstom ...
Bezlične, otuđene i opasne: vizuelna reprezentacija migrantkinja sa Bliskog istoka i iz Afrike u medijskom prostoru Srbije / Faceless, estranged and dangerous: Visual representation of female migrants From the Middle East and Africa in the Serbian Media landscape
(Srpsko sociološko društvo : Beograd, 2022)
Akademska istraživanja o medijskom izveštavanju o migrantima i izbeglicama su u porastu od velike „migrantske krize” 2015. godine. Međutim, malo autora se fokusira na vizuelnu reprezentaciju migrantkinja, za koju je utvrđeno ...
Vizuelno uokvirivanje migranata i izbeglica u medijima u Srbiji od 2015. do 2020. godine / Visual framing of migrants and refugees in Serbia’s media from 2015 until 2020
(Sociološko naučno društvo Srbije : Beograd, 2022)
Istraživanja medijskog predstavljanja izbeglica i migranata
intenzivirana su poslednjih godina, naročito od 2015. godine kada je iz zemalja
Bliskog istoka zbog rata izbeglo nekoliko miliona ljudi. Dosadašnja akademska
...
Stil novinarskih žanrova – razvoj medijskog izražavanja od književnih do tabloidnih oblika pripovedanja / Style of journalistic genres – development of media language from literature to tabloid storytelling
(Beograd : Fakultet političkih nauka, 2023)
U ovom radu biće reči o nastanku i razvoju stila novinarskih žanrova, kao i
njihovom istorijskom razvoju i značaju. Ovo je posebno važno za razumevanje aktuelnih tendencija u izražavanju novinara jer u korenima ...
Antirodni diskurs u medijima u Srbiji / Antigender media discourse in Serbia
(Novi Sad : Institut za usmeravanje komunikacijaBeograd : Fakultet političkih nauka, 2023)
Cilj teksta je feministička kritička analiza antirodnih diskursa u 843
medijska teksta objavljena u Srbiji, u periodu od prvog januara 2019. do trideset prvog oktobra 2022. godine. Izabrana je medijska baza koja obuhvata ...
Personalizacija politike u rusko-ukrajinskom ratu: polarizovani narativi u medijima / The personalization of politics in the Russo-Ukrainian war: polarized narratives in the media
(Beograd : Fakultet političkih nauka, 2023)
U radu se analizira fenomen personalizacija politike u kontekstu rusko-ukrajinskog rata. Autori opisuju na koji način selebritizacija političkih lidera u
ratnim okolnostima ima za cilj društvenu mobilizaciju, a potom i ...