Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 18
Critical thinking on Serbian digital portals / Kritičko mišljenje na srpskim digitalnim portalima
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The paper explores critical thinking in columns as a genre of analytical journalism, taking on the peculiarities of digital media such as hypertextuality, multimedia and interactivity. Through an analysis of over eighty ...
Medijska reprezentacija Evropske unije: glavni teorijski pristupi / Media representation of the European union: Key theoretical approaches
(Institut za evropske studije : Beograd, 2020)
The paper examines key theoretical approaches that study the EU representa-
tion in the media and that are present in the contemporary academic re-
searches. The main theoretical concepts and analyses of the media ...
The role of vulgarism in reality shows in Serbia / Uloga vulgarizama u rijaliti programima u Srbiji
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The style of expression in various media is a particular field of scientific research. Clarity of style implies that expressions appropriately convey certain information, but in reality programmes there are no essential ...
Bezlične, otuđene i opasne: vizuelna reprezentacija migrantkinja sa Bliskog istoka i iz Afrike u medijskom prostoru Srbije / Faceless, estranged and dangerous: Visual representation of female migrants From the Middle East and Africa in the Serbian Media landscape
(Srpsko sociološko društvo : Beograd, 2022)
Akademska istraživanja o medijskom izveštavanju o migrantima i izbeglicama su u porastu od velike „migrantske krize” 2015. godine. Međutim, malo autora se fokusira na vizuelnu reprezentaciju migrantkinja, za koju je utvrđeno ...
Vizuelno uokvirivanje migranata i izbeglica u medijima u Srbiji od 2015. do 2020. godine / Visual framing of migrants and refugees in Serbia’s media from 2015 until 2020
(Sociološko naučno društvo Srbije : Beograd, 2022)
Istraživanja medijskog predstavljanja izbeglica i migranata
intenzivirana su poslednjih godina, naročito od 2015. godine kada je iz zemalja
Bliskog istoka zbog rata izbeglo nekoliko miliona ljudi. Dosadašnja akademska
...
Does News Platform Matter? : Comparing Online Journalistic Role Performance to Newspaper, Radio, and Television
(London : Routledge Taylor & Francis, 2023)
The shifting role of journalism in a digital age has affected long-standing journalistic norms across media platforms. This has reinvigorated discussion on how work in online newsrooms compares to other platforms that ...
Genološka medijska alternativa – kolumna kao protivžanr / Genological media alternative – column as an antigenre
(Novi Sad : Institut za usmeravanje komunikacijaBeograd : Fakultet političkih nauka, 2022)
U dobu digitalnih sadržaja, informacija ne dopire do čoveka samo
posredstvom standardnih i utvrđenih jezičkih i žanrovskih formi. Osim hibridnih, u
javnosti je moguće iskusiti mnoštvo drugih žanrova, u skladu sa kontekstom ...
Road to Europe: discourse analysis of European integration in the Serbian media / Evropski put: analiza diskursa evropskih integracija u medijima u Srbiji
(Beograd : Udruženje za političke nauke Srbije, 2023)
By drawing upon existing research and data, this paper aims to provide a more
comprehensive insight into how official politics in Serbia shape narratives surrounding European integration in the media. The main focus of ...
Pravni aspekti uloge medija u izbornom procesu Republike Srbije u periodu od 1990-2019 / Legal aspects and the role of media in the election process in the Republic of Serbia from 1990 to 2019
(Institut za političke studije : BeogradSlužbeni glasnik : Beograd, 2021)
Медији, традиционално, имају значајну улогу у изборном процесу сваке
земље. Овај рад ће се бавити анализом нормативног оквира медија у изборном про-
цесу од успостављања вишепартијског изборног система Републике Србије ...
(Ne)usklađenost izbornog i medijskog zakonodavstva sa međunarodnim standardima u vezi ponašanja medija u (pred)izbornoj kampanji / (Non)compliance of election and media legislation with international standards in relation to media in (pre)election campaign
(Fakultet političkih nauka : BeogradČigoja : Beograd, 2021)
Predmet analize ovog rada je (ne)usklađenost izbornog i medijskog zakonodavstva sa međunarodnim standardima i dobrom praksom u vezi ponašanja medija u (pred)izbornoj kampanji. Kako se u Izveštajima o napretku Evropske ...