Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 14
Critical thinking on Serbian digital portals / Kritičko mišljenje na srpskim digitalnim portalima
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The paper explores critical thinking in columns as a genre of analytical journalism, taking on the peculiarities of digital media such as hypertextuality, multimedia and interactivity. Through an analysis of over eighty ...
Medijska reprezentacija Evropske unije: glavni teorijski pristupi / Media representation of the European union: Key theoretical approaches
(Institut za evropske studije : Beograd, 2020)
The paper examines key theoretical approaches that study the EU representa-
tion in the media and that are present in the contemporary academic re-
searches. The main theoretical concepts and analyses of the media ...
Bezlične, otuđene i opasne: vizuelna reprezentacija migrantkinja sa Bliskog istoka i iz Afrike u medijskom prostoru Srbije / Faceless, estranged and dangerous: Visual representation of female migrants From the Middle East and Africa in the Serbian Media landscape
(Srpsko sociološko društvo : Beograd, 2022)
Akademska istraživanja o medijskom izveštavanju o migrantima i izbeglicama su u porastu od velike „migrantske krize” 2015. godine. Međutim, malo autora se fokusira na vizuelnu reprezentaciju migrantkinja, za koju je utvrđeno ...
Vizuelno uokvirivanje migranata i izbeglica u medijima u Srbiji od 2015. do 2020. godine / Visual framing of migrants and refugees in Serbia’s media from 2015 until 2020
(Sociološko naučno društvo Srbije : Beograd, 2022)
Istraživanja medijskog predstavljanja izbeglica i migranata
intenzivirana su poslednjih godina, naročito od 2015. godine kada je iz zemalja
Bliskog istoka zbog rata izbeglo nekoliko miliona ljudi. Dosadašnja akademska
...
The role of vulgarism in reality shows in Serbia / Uloga vulgarizama u rijaliti programima u Srbiji
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2020)
The style of expression in various media is a particular field of scientific research. Clarity of style implies that expressions appropriately convey certain information, but in reality programmes there are no essential ...
(Ne)usklađenost izbornog i medijskog zakonodavstva sa međunarodnim standardima u vezi ponašanja medija u (pred)izbornoj kampanji / (Non)compliance of election and media legislation with international standards in relation to media in (pre)election campaign
(Fakultet političkih nauka : BeogradČigoja : Beograd, 2021)
Predmet analize ovog rada je (ne)usklađenost izbornog i medijskog zakonodavstva sa međunarodnim standardima i dobrom praksom u vezi ponašanja medija u (pred)izbornoj kampanji. Kako se u Izveštajima o napretku Evropske ...
Media Framing of the Refugee Crisis at the Periphery of Europe
(Barcelona : Blanquerna School of Communication and International Relations, 10-10-2023)
The recent European refugee crisis, which began in 2015, has generated academic interest in how media portray and frame migrations and refugees, specifically in their influence on how “We” perceive and accept “Them” in ...
Three Decades Later: From Self-Managed to State-Captured Media in Serbia
(Bonn : Konrad-Adenauer-Stiftung e.V., 2021)
Antirodni diskurs u medijima u Srbiji / Antigender media discourse in Serbia
(Novi Sad : Institut za usmeravanje komunikacijaBeograd : Fakultet političkih nauka, 2023)
Cilj teksta je feministička kritička analiza antirodnih diskursa u 843
medijska teksta objavljena u Srbiji, u periodu od prvog januara 2019. do trideset prvog oktobra 2022. godine. Izabrana je medijska baza koja obuhvata ...
The concept of militainment: war as media spectacle
(Beograd : Centar za demokratiju Fakulteta političkih nauka, 2023)
The start of the 21st century marked the beginning of interactive warfare and the birth of
“militainment”, that refers to the presentation of war as an entertainment and the influx of
military discourse into the entertainment ...